duminică, 15 noiembrie 2015

Concurs Zizin 16 noiembrie 2015 - 10 ianuarie 2016

Campania “Zizin dă cu pace și de Sărbători” va începe la data de 16 noiembrie 2015, ora 00:00 (ora României) și se va încheia la data de 10 ianuarie 2016, orele 23:59 (ora României).

Produsele participante în cadrul campaniei sunt următoarele:


    Apă minerală naturală plată Zizin, 0.5 litri
    Apă minerală naturală plată Zizin, 1 litru
    Apă minerală naturală plată Zizin, 2 litri
    Apă minerală naturală plată Zizin, 5 litri
    Apă minerală naturală plată Zizin, 10 litri

Produsele participante sunt ambalate în mod individual (în sticle PET de 0.5 litri, 1 litru, 2 litri, 5 litri, respectiv,
10 litri) sau grupate în baxuri (12 sticle a câte 0,5 litri, 6 sticle a câte 1 litru, respectiv, 6 sticle a câte 2 litri) și
sunt prevăzute cu etichete dedicate promoției ”Zizin dă cu pace și de Sărbători”. La această Campanie participă oricare dintre produsele ZIZIN participante, indiferent dacă acestea sunt prevăzute sau nu cu o etichetă promoțională.

Pentru înscrierea în campanie, participanții trebuie să achiziționeze în perioada campaniei cel puțin un produs participant și să trimită în aceeași perioadă și interval orar numărul bonului fiscal sau al facturii fiscale în baza căruia s-a realizat
achiziția, având la dispoziție două modalități:

    trimiterea numărului bonului fiscal sau al facturii fiscale printr-un SMS la numărul 1779 (tarif normal în rețelele Orange, Vodafone și Telekom);
    înscrierea numărului bonului fiscal sau al facturii fiscale pe platforma dedicată campaniei, accesată prin intermediul site-ului www.zizin.ro;

Un număr de bon fiscal/factură fiscală este considerat corect înscris în cazul în care este format dintr-o înșiruire unică de cifre și/sau litere, iar mesajul de înscriere conține minim 1 caracter (ex: 261). Bonul fiscal sau factura fiscală trebuie să aibă data emiterii anterioară sau similară datei de înscriere în campanie a participantului, dar încadrată în perioada campaniei.

Participanții la campanie trebuie să păstreze bonurile fiscale sau facturile fiscale înscrise (care atestă că au
achiziționat produse participante și al căror număr l-au înscris prin SMS sau online în cadrul campaniei), astfel
încât dacă un participant devine potențial câștigător, să poată face dovada deținerii în original a bonului sau facturii fiscale.

În cadrul Campaniei se vor acorda un număr de 441 premii, împărțite pe 3 categorii, după cum urmează:

    Premii zilnice
        400 x Set căni de colecție format din 2 căni inscripționate cu cele 2 personaje-animal ale campaniei (leoaica & gnu), fiecare set într-una din cele două ipostaze: cu ochelari de ski sau cu cască de ski.
    Premii săptămânale
        40 x Set rucsacuri pentru ski format din 2 rucsacuri, unul pentru ea și altul pentru el.
    Marele Premiu
        1 x Vacanță pentru 2 persoane în Austria (Zell am See), la ski, 7 nopți, demipensiune, ski pass inclus pentru 5 zile, perioadă de călătorie la alegere în luna februarie 2016.

Pentru tragerile la sorți zilnice, vor fi acordate un număr de 7 seturi a câte 2 căni pe zi, cu excepția ultimelor
8 zile de campanie, atunci când vor fi acordate câte 8 seturi a câte 2 căni pe zi. Premiile vor fi acordate prin extragere aleatorie, în fiecare zi a săptămânii, la ora 10:00, pentru intervalul zilei precedente (00:00 – 23:59), automat, fără autentificare notarială sau necesitatea intervenției umane.

Pentru tragerile la sorți săptămânale, vor fi acordate un număr de 5 seturi a câte 2 rucsacuri, în fiecare săptămână. Premiile vor fi acordate prin extragere aleatorie, în fiecare zi de luni, pentru intervalul săptămânii precedente (luni, ora 00:00 – duminică, ora 23:59), manual, cu autentificare notarială.

Marele Premiul al campaniei constă într-o excursie pentru două persoane la ski în Austria și se va acorda prin tragere la sorți notarială, la finalul campaniei. Extragerea va avea loc pe data de 15 ianuarie 2016, urmând ca potențialul câștigător să fie contactat de către reprezentantul organizatorului în maxim 48 de ore pentru demararea acțiunilor de validare. La tragerea la sorți vor participa toate numerele de documente fiscale valide înscrise în campanie și necâștigătoare de alte premii, indiferent de modalitatea de înscriere utilizată.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu