Campania promotionala "Red Bull Carve the Can Romania" se desfasoara
pe o perioada de timp alcatuita din doua etape, dupa cum urmeaza:
Etapa 1: perioada de inscriere in concurs. Participantii se vor inscrie
pe site-ul redbull.ro incepand cu data de 20 octombrie 2015, ora 00:00,
pana pe 15 noiembrie, ora 24:00.
Etapa 2: desemnarea
finalistilor. Un juriu va desemna cele mai creative 20 de imagini
inscrise in Campania Promotionala. Organizatorul le va cere celor 20 de
participanti cesionarea lucrarilor surprinse in aceste imagini, iar
Juriul va desemna, pe baza analizarii lucrarilor, care sunt cei 5
participanti care intra in Etapa 3 – finala nationala. Etapa 2 se
incheie la cel tarziu 30 noiembrie 2015.
Etapa 3: finala
nationala. Se va organiza un concurs separat pentru cei 5 finalisti, nu
mai tarziu de data de 15 februarie 2016, pentru a desemna marele
castigator.
Prima etapa a campaniei promotionale este organizata
si se va desfasura pe pagina web redbull.ro/carvethecan. Faza a doua se
va desfasura intr-o locatie si la o data ce vor fi comunicate
finalistilor cu cel putin 7 zile inainte de data desfasurarii. Campania
promotionala se va incheia la cel tarziu data de 15 februarie 2016.
Red
Bull Carve the Can Romania este o competitie de creativitate adresata
studentilor. Participantii trebuie sa realizeze lucrari artistice prin
scrijelirea ambalajului de aluminiu al produselor Red Bull (Red Bull
Energy Drink 250 ml, Red Bull Energy Drink 355 ml sau Red Bull Sugarfree
250 ml).
Pentru a participa la Campania Promotionala, participantii trebuie:
sa scrijeleasca pe suprafata albastra o doza de Red Bull (Red Bull
Energy Drink 250 ml, Red Bull Energy Drink 355 ml sau Red Bull Sugarfree
250 ml) cu scopul de a realiza un design cat mai creativ;
sa
faca o fotografie a dozei si sa o incarce pe Facebook, pe Instagram sau
pe Twitter, fara sa editeze poza in programe speciale; postarea sau
descrierea imaginii trebuie sa fie insotita de hashtag-ul #carvethecan;
sa acceseze pagina de internet a campaniei promotionale la adresa
redbull.ro/carvethecan si sa completeze formularul de participare;
finalistii desemnati de juriu vor realiza noi lucrari din doze de Red
Bull intr-o finala live, pentru desemnarea marelui castigator, intr-un
interval de timp limitat stabilit de organizator, dar nu mai mult de 6
ore;
Participantii trebuie sa completeze formularul de participare afisat pe site-ul campaniei nu mai tarziu de 15 noiembrie 2015.
In
faza a doua a concursului, un juriu desemnat de organizator va selecta
cele mai creative 20 de imagini. Organizatorul le va solicita celor 20
de participanti sa cedeze lucrarile/ dozele surprinse in imaginile
selectate de Juriu, pentru a desemna 5 finalisti. Acesti 5 participanti,
selectati in faza a doua a concursului, vor participa intr-o finala
live in care vor avea un numar limitat de ore pentru a crea o doza
artistica, prin scrijelire. Un nou juriu desemnat de organizator va
desemna marele castigator al campaniei promotionale.
In cadrul campaniei promotionale, organizatorul va acorda mai multe premii:
Premiul cel mare – o excursie de 3 zile pentru 2 persoane in Berlin,
Germania. Pentru excursie se asigura transportul cu avionul la clasa
economy dus – intors, cu plecare din Bucuresti si intoarcere in
Bucuresti. Cazarea si mesele sunt suportate de organizator, precum si
transferul intre aeroport si unitatea/ unitatile de cazare in Germania,
dar si alte cheltuieli determinate de sedere pe perioada excursiei.
Cazarea se va face in hoteluri cotate cu cel putin 4*, in camera dubla.
Premiul este pentru 2 persoane: marele castigator al campaniei
promotionale si o persoana insotitoare.
Premii mici – 4 premii
mici, constand fiecare in cate un abonament dublu la festivalul Electric
Castle 2016 si produse Red Bull.
Castigatorii premiilor
campaniei promotionale sunt cei 5 participanti ale caror lucrari sunt
selectate de juriul desemnat de organizator din cele 20 intrate in faza a
doua a campaniei promotionale. Pentru desemnarea castigatorului
premiului cel mare, cei 5 participanti desemnati de juriu vor participa
intr-o finala live, in care vor trebui sa realizeze lucrari. Un nou
juriu va desemna care dintre cei 5 participanti intrati in finala este
marele castigator la campaniei promotionale.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu