miercuri, 25 septembrie 2013

Dana Rogoz va deveni mamica?

Dana Rogoz, cunoscuta multora inca de pe vremea emisiunii Abracadabra, a anuntat, joi, ca este insarcinata in 14 saptamani.
"Abia am asteptat sa vina ziua mea de nastere sa va dau cea mai frumoasa veste: sunt insarcinata! Si ca sa fiu sincera pana la capat, in timp ce scriu aceste randuri, tocmai ce am inceput sa plang de emotie. E o bucurie ce nu poate fi comparata cu nimic.

Eu si Radu ne-am dorit foarte mult un copil, asa ca suntem extrem de fericiti, nici nu va pot descrie in cuvinte ce simtim. Azi am intrat in 16 saptamani", a scris Dana Rogoz pe blogul sau.

Dana Rogoz lanseaza o noua colectie de genti-plic (Galerie foto)

Ca dar de ziua sa, prezentatoarea emisiunii "De Suflet" de la ProTv International isi doreste ca fiul sau fiica sa sa nu aiba probleme de sanatate.

Ziua de nastere a Danei este pe 26 septembrie si ea a marturisit ca postul trebuia sa intre pe blog la 12 noaptea, insa nu a mai avut rabdare si a vrut sa impartaseasca cat mai repede cu prietenii virtuali aceasta veste.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu