marți, 21 mai 2013

Pamfile sare in apararea lui Becali

Condamnarea lui Gigi Becali la trei ani de închisoare a întristat-o pe una dintre vedetele pe care finanţatorul stelist le-a criticat în mod frecvent.
Mădălina Pamfile este cea care sare, surprinzător, în apărarea lui Gigi Becali, deşi omul de afaceri, aflat acum în Penitenciarul Rahova, s-a luat cu fiecare ocazie televizată de ea, din cauza relaţiei pe care ea a avut-o cu Gabi Matei, fotbalistul Stelei.
"Gigi Becali mi-a fost ca un tată şi îmi este ca un tată. Sfaturile lui mi-au prins bine, nu-i port pică, am avut într-adevăr câteva divergenţe, dar până la urmă mi-am dat seama că mi-a prins bine să ascult ce mi-a spus el. Sper să iasă cât mai repede din puşcărie, pentru că are trei fete, iar eu am crescut fără tată, ştiu cum e şi cât e de greu. Nu o să merg eu să-l vizitez că nu e treaba mea, va merge familia lui, dar îi doresc să nu stea prea mult pe-acolo pentru că e un om foarte bun, care a ajutat multă lume, nu ar merita să stea în puşcărie", a declarat Mădălina Pamfile.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu