joi, 4 septembrie 2014

Mireasa pentru fiul meu din 4 septembrie 2014

Mireasa pentru fiul meu din 4 septembrie 2014, numai pe Antena 1
“Mireasa pentru fiul meu” a fost diferit fata de precedentele editii. Concurentii s-au intrecut in acte de “indisciplina” total nepotrivite pentru un show transmis in direct la ore de maxima audienta.

Raspunsul stafului la aceste fapte au fost sporadice si lipsite de duritatea necesara motiv pentru care concurentii si-au permis sa sfideze pana spre finala autoritatea organizatorilor acestei competitii.

Urmăriţi emisiunea Mireasă pentru fiul meu din 4.09.2014 , a doua parte începând cu ora 14:00 la Antena1 , unde concurenţii ne vor dezvălui mai multe informaţii despre  Oana şi Laur.
 Puteţi găsi emisiunea Mireasă pentru fiul meu din 4/09/2014 şi la noi pe site, imediat după terminarea ei.
Chiar daca “show-ul” oferit de concurenti a adus un plus de rating, neprofesionalismul stafului nu avea cum sa ramana nepedepsit.

Realizatorii emisiunii au decis concedierea a doi membri din staf, acuzati de neglijenta grava, aceasta masura dorindu-se a fi una necesara si obligatorie in vederea unui sezon 4 cu mai putine evenimente neplacute.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu