marți, 22 octombrie 2013

Mihai Traistariu vrea sa se vopseasca ca pe vremuri

Cântărețul Mihai Trăistariu (36 de ani) a fost complexat, ani la rândul, din pricina cheliei. Acum, însă, Trăistariu este foarte încântat de rezultatele metodei pe care a ales-o și spera, ca în curând, să aibă părul atât de lung încât să-i intre în ochi. Pasul următor va fi să-și facă părul șuvițe, ca în perioada în care făcea parte din trupa Valahia.
Mihai Trăistariu și-a făcut un implat de păr în urmă cu opt luni, la o clinică din Turcia, iar rezultatele încep să se vadă.
“Vreau să mă vopsesc şuviţe, ca pe vremuri. Bine, voi face asta fără ca vopseaua să atingă pielea, căci încă e sensibilă. Vreau să-mi intre păru-n ochi. De altfel, l-am rugat pe doctor să-mi micşoreze fruntea de om deştept, cu care m-am mândrit întotdeauna. Adică i-am zis să-mi coboare linia părului pe frunte cu un centimetru mai jos”, a mai spus Trăistariu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu